Veel gestelde vragen

Op deze pagina lees je een antwoord op veel gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op via het contactformulier!

Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten

Naast je gebruikersnaam is het ook mogelijk om in te loggen met je e-mail adres!

Ik heb mijzelf aangemeld, maar de website zegt onjuiste/onbekende login gegevens?

Zorg dat wanneer je jezelf registreert, je altijd een correct e-mail adres opgeeft. Als je hierbij een fout hebt gemaakt of de e-mail niet ontvangen hebt, stuur dan even een bericht via ons contactformulier. Als je geen bevestigingsmail hebt gehad, controleer dan ook je spambox (ongewenste post), want wellicht is de bevestigingsmmail daarin terecht gekomen.

Hoe verwijder ik mijn profiel?

Ga rechts bovenin bij je gebruikersnaam en klik op “Instellingen”. Daar vind je een optie om je account te verwijderen. Klik hiervoor op “Verwijder account”.

Ik heb problemen met het delen van een foto of video

Let erop dat je een normale foto upload, zoals bijvoorbeeld .JPG formaat en .MP4 voor video’s en dat het bestand niet te groot is. Blijf je toch een foutmelding krijgen? Maak dan een screenshot en stuur een bericht via ons contactformulier.

Het lukt niet om te videobellen of een audiobericht te versturen

Zowel op je PC als op je tablet of mobiel moet je KomChatten toestemming geven tot je webcam en/of microfoon. Je krijgt hiervoor vaak een popup te zien. browser toestemming camera en microfoonSoms krijg je die niet en dan moet je zelf naar de instellingen van je browser gaan. Deze staan doorgaans links bovenin naast de adresbalk. Op je telefoon moet je naar je instellingen gaan en dan de browser waarmee je surft (bijv. Safari of Chrome) toestemming geven om je camera en microfoon te mogen gebruiken.
Indien één van de gebruikers geen toestemming geeft, komt er geen verbinding tot stand en kun je een zwart scherm krijgen. Als je een foutmelding blijft zien of het scherm zwart blijft, dan helpt het om de pagina een keer te verversen.

Nieuw rapport

Sluiten